Kaip prasidėjo?
Gal kiek netikėtai, domintis apie mūsų agentūrą, pirmoji nuotrauka – mūsų pačių įamžinti Italijos dolomitinių Alpių vaizdai. Tiesa, tai neatsitikinumas.
Socialinių tinklų agentūra Instakademija gimė itin organiškai ir natūraliai. Viskas prasidėjo nuo poros, kuri studijų užsienyje metu (beveik sėkmingai) bandė sukurti kelionių influencerių brand’ą – Traveler’s Child.
Prasidėjęs kaip eksperimentas baigiamajam magistro darbui, projektas piko metu surinko beveik 30 tūkst. sekėjų socialinėje medijoje (Instagram, Facebook, Twitter, Tumblr ir Pinterest).
Magistro studijoms einant į pabaigą mums buvo pasiūlyta užsiimti šia veikla su įmonėmis ir taip prasidėjo mūsų agentūros veikla. Grįžus į Lietuvą, jau po poros savaičių pradėjome dirbti su pirmaisiais mūsų klientais.
Na, o kaip žinia, veiklos, kurios atkeliauja iš pomėgių, dažniausiai lemia sėkmę…