Dėka darbo su įvairiais projektais INSTAKADEMIJA turėjo galimybę pamatyti kokį poveikį turi tiek žinomi socialinių tinklų influenceriai, tiek su mažiau žinomi „TikTok“ mikro-influenceriai. Galutiniai rezultatai atskleidė, jog mažesni ir artimesnį ryšį su auditoriją palaikantys TikTok influenceriai turi unikalų pranašumą. Pateikiame penkis pagrindinius pavyzdžius, kurie parodo „TikTok“ mikroinfluencerių įtaką.
Straipsnio turinys
Labiau atsiperkanti investicija
Didelis Instagram influenceris gali suteikti jums daugiau nei 24 000 parodymų (Impressions) per 24 valandas trunkančią Instagram Story – neblogai, tiesa? Tačiau „TikTok“ mikroinfluenceris už mažesnę kainą gali suteikti tris kartus daugiau parodymų ir jų turinys lieka jų kanale. Jūsų žinutė nedingsta per 24 valandas, o mūsų turėta partnerystė su TikTok mikroinfluenceriu davė 72 000 parodymų ir ilgalaikį buvimą socialinio tinklo paskyros sraute už mažesnę kainą.
Realus pavyzdys: įsigyta Instagram Story už 550 Eur. (su įskaičiuotais administraciniais mokesčiais), pas puikiai žinomą influencerį (-ę) su 150 tūkst. sekėjų sugeneravo 15 tūkst., parodymų. Kaina už tūkstantį parodymų (CPM) 36,6 Eur. Už panašią kainą iš TikTok influencerių galite tikėtis, 50 tūkst. parodymų, ir CPM, tarp 10-12 Eur.
Sklandus integravimas
Kita mūsų patirtis – reklama itin žinomame podcaste. Čia pastebėjome, kad mūsų skelbimas pasimetė turinio gausoje, o taip pat nebuvo integruojatas sklandžiai, informacija buvo pateikta atmestinai.
Šioje vietoje būtent išsiskiria mikroinfluenceriai. Jie suteikia natūralią ir autentišką prekės ženklo patirtį turinyje. Vietoj trumpalaikio šmestelėjimo eteryje, mikro-influenceriai suteikia ilgalaikį buvimą ir užtikrina, kad pranešimas pasieks auditoriją.
Įvairūs pateikimo kampai ir didesnis pasiekiamumas
Dirbant su keliais TikTok mikroinfluenceriais vietoje vieno didelio nuomonės formuotojo galite parodyti savo prekės ženklą iš kelių pusių. Kiekvienas mikroinfluenceris atsineša savo unikalų stilių, auditoriją ir perspektyvą.
Ši įvairovė ne tik padeda pasiekti platesnę auditoriją, bet ir sukaupia didesnį jūsų prekės ženklo sekėjų skaičių.
Autentiškumas ir įsitraukimas
„TikTok“ influenceriai dažnai išsiskiria autentišku turiniu. Jie bendrauja su savo auditorija asmeniniu lygmeniu, o tai skatina pasitikėjimą ir gilesnį įsitraukimą. Kuomet dideli influenceriai dažnai būna tolimi ir neliečiami, mikro-influenceriai kuria asmeninius ryšius.
Jų interaktyvus požiūris gali leisti prekių ženklams padėti užmegzti artimesnius santykius su savo klientais.
Apibendrinant, mūsų patirtis parodė, kad TikTok influenceriai siūlo unikalų ir itin efektyvų požiūrį į influencerių rinkodarą. Jie suteikia daugiau parodymų, sklandų integravimą, įvairias perspektyvas, platesnį pasiekiamumą, ekonomiškas kampanijas ir skatina autentišką įsitraukimą. Svarstydami savo kitą influencerių rinkodaros strategiją, atminkite, kad kartais didžiausią įtaką daro mažesni influenceriai.
Taip pat sužinokite: