INSTAKADEMIJA skelbia apie naujo prekinio ženklo sukūrimą, kuris atstovaus įvairius Lietuvos turinio kūrėjus populiarius TikTok platformoje. Su žinomais prekiniais ženklais jau daugiau nei penkis metus dirbanti agentūra priėmė sprendimą galėti pasiūlyti bendradarbiavimą su influenceriais, užtikrinant sklandų darbą ir klientų integraciją.
Straipsnio turinys
Labiau atsiperkanti investicija
Pagrindinis šio sprendimo motyvas galėti pasiūlyti efektyvesnes, geresnį rezultatą duodančias reklamines kampanijas bei suteikti galimybę būti matomiems TikTok socialiniame tinkle bei pasiekti jaunąją vartotojų auditoriją, kuri didžiąją dalį laiko praleidžia būtent šioje platformoje.
Dirbant su žinomiausiaisi Lietuvos influenceriais, kurių sklaida vyksta META priklausančiose platformose (Facebook, Instagram), pastebėta, kad kampanijų kainos ir rezultatų santykis nepateisina lūkesčių. Tuo tarpu dirbant su TikTok micro-influenceriais galima pasiekti kelis kartus geresnius rezultatus.
Realus pavyzdys: įsigyta Instagram Story už 550 Eur. (su įskaičiuotais administraciniais mokesčiais), pas puikiai žinomą influencerį (-ę) su 150 tūkst. sekėjų sugeneravo 15 tūkst., parodymų. Kaina už tūkstantį parodymų (CPM) 36,6 Eur. Už panašią kainą iš TikTok influencerių galite tikėtis, 50 tūkst. parodymų, ir CPM, tarp 10-12 Eur.
TikTok privalumai
Nors dauguma prekinių ženklų vis dar vengia TikTok socialinio tinklo ir žiūri į jį nepatikliai, tačiau pasiekiami rezultatai kalba patys už save ir ši platforma tampa nebeignoruojama.
Vienas esminių skirtumų lyginant TikTok’ą su kitomis platformomis – sekėjų skaičiaus ir įsitraukimo santykis. Jei dirbant su Instagram influenceriais galite tikėtis parodymų skaičiaus, kuris būtų lygus 10% turimo sekėjų skaičiaus, TikTok’e šis santykis neretai yra didesnis nei 100%, t.y. – gaunama daugiau parodymų, nei turima sekėjų.
Remiantis WithMe agentūros atstovaujamo Andriaus Melniko pavyzdžiu, kuris TikTok platformoje turi 30 tūkst. sekėjų, jo turinio peržiūrų skaičiaus vidurkis yra 60 tūkst.
Planuojamas platus atstovavimas
WithMe agentūra planuoja atstovauti ne vieną TikTok influencerį ir galėti pasiūlyti ne tik jaunąją auditoriją pasiekti norintiems prekiniams ženklams, bet ir plėsti profilį pagal įvairias industrijas. Tai leis pritaikyti turinį prie influencerio tematikos ir pasiekti tikslinę auditoriją.
Jei domina bendradarbiavimas – kreipkitės jau dabar. 👇🏻
Taip pat sužinokite:
- 5 priežastys, kodėl TikTok yra geriau už kitas socialinių tinklų platformas;
- TikTok turinio kūrėjų įtaka lyginant su didžiausiais nuomonės formuotojais.